Number of the records: 1
Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy
Title Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy Author info Eva Hanuláková, Ivana Kováčiková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčiková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 119-128. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * plánovanie strategické * komunikácia marketingová * personál * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké Annotation Východiská marketingu a jeho využitie v sektore vysokých škôl. Strategické prístupy k uplatňovaniu marketingu vysokej školy. Podstata a špecifiká marketingového mixu vysokej školy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00025-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1