Number of the records: 1
Efektivita není jenom náhoda
Title Efektivita není jenom náhoda Author info Tomáš Bičík Author Bičík Tomáš Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 11 (Listopad 2008), s. 30-31. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * reklama * kampane reklamné * značky výrobkov * komunikácia marketingová * efektívnosť Annotation Predpoklady pre splnenie cieľa reklamnej kampane. Stanovenie kľúčových indikátorov úspešnosti kampane. Základné mediálne parametre: GRPs - počet zásahov na cieľovú skupinu, Reach - počet zasiahnutých jednotlivcov, frekvencia - priemerný počet zásahov na jednotlivca. Efektívna frekvencia. Efektivita vynaložených prostriedkov. Potreba skúmania vplyvu intenzity komunikačnej kampane na budovanie povedomia o značke a merať vplyv komunikácie na predaj. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1