Number of the records: 1
Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania
SYS 0087460 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072000.2 100 $a 20081203a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania $f Jana Jurková 330 $a Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl s cieľom identifikácie postavenia študijného odboru Obchodné podnikanie v sústave odborov vied a v konkurenčnom prostredí trhu vysokoškolského vzdelávania na Slovensku. Potreba neustálej analýzy marketingového prostredia vysokej školy a nevyhnutnosť reflektovania nielen na potreby zákazníka - študenta, ale aj na potreby hospodárskej praxe a tiež spoločnosti do poskytovaného produktu, príslušného študijného odboru. Vývoj počtu študentov ekonomických vied, Obchodného podnikania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0084839 $1 010 $a 978-80-225-2580-0 $1 200 1 $a Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry $1 210 $a Košice $c Katedra marketingu PHF EU $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003917 $a odbory študijné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004276 $a podnikanie obchodné 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0015940 $a Jurková $b Jana $4 070 $p EUBPHFKMR $9 100 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081203 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1