Number of the records: 1
Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov
Title Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov Author info Michal Gašaj Author Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 17-25. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords firmy * konkurencia * informácie * internet * podnikanie * marketing Annotation Charakteristika pojmu konkurenčné spravodajstvo. Európska štúdia zameraná na zistenie toho, do akej miery konkurenčné spravodajstvo vplýva na formulovanie konkrétnych marketingových stratégií. Zistené skutočnosti, ktoré sa týkali: organizačných štruktúr, firemnej kultúry, marketingového plánovania. Slovenské firmy a monitoring konkurencie. Zdroje spravodajstva - odkiaľ možno získavať informácie o konkurencii. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1