Number of the records: 1  

Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu

  1. Title Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Inovácie, podnikanie, spoločnosť : zborník príspevkov z Medzinárodnej vedeckej konferencie Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít III. konanej v dňoch 29. - 30. apríla 2008 Medzilaborce. S. 257-261. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2008. ISBN 978-80-89372-03-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * podnik * konkurencieschopnosť
    AnnotationVýznam značky. Predpoklady úspešnosti značky na konkurenčnom trhu. Ochrana značky pred zneužitím.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00511-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.