Number of the records: 1
Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu
Title Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Inovácie, podnikanie, spoločnosť : zborník príspevkov z Medzinárodnej vedeckej konferencie Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít III. konanej v dňoch 29. - 30. apríla 2008 Medzilaborce. S. 257-261. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2008. ISBN 978-80-89372-03-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * podnik * konkurencieschopnosť Annotation Význam značky. Predpoklady úspešnosti značky na konkurenčnom trhu. Ochrana značky pred zneužitím. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00511-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1