Number of the records: 1
Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu
Title Nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu Translation New trends in marketing management development Author info Ignác Prno, Viera Cibáková Author Prno Ignác Co-authors Cibáková Viera Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 5, č. 1 (máj 2009), s. 44-48. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords podnik * kultúra podniková * marketing * manažment * synergetika Annotation Potreba nového prístupu k problematike manažmentu a marketingu a ku skúmaniu riadenia sociálno-ekonomických systémov s využitím najnovších poznatkov vedy, najmä z oblasti synergetiky. Veľký význam podnikovej kultúry pri ďalšom vývoji podniku. Database ARTICLES References (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2009: 1-2
article
Number of the records: 1