Number of the records: 1
Léky na předpis: komunikace pro pokročilé
Title Léky na předpis: komunikace pro pokročilé Author info Johana Doubravová Author Doubravová Johana Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia Keywords liečivá * farmakológia * výrobcovia * marketing * komunikácia marketingová * zdravie * zdravotníctvo * práca s verejnosťou Annotation Do marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-12
article
Number of the records: 1