Number of the records: 1
Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch
Title Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch Author info Gabriela Ratkovská Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 25. jún 2009. S. 253-259. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords mestá * regióny * zdroje finančné * identita * identita podniková * imidž Annotation Definovanie špecifík budovania Corporate identity nefiremných subjektov v porovnaní s podnikmi. CI je analyticky podrobený skúmaniu v jeho základných elementoch a využitím metódy porovnania medzi faktormi ovplyvňujúcimi budovanie CI u podnikov a nefiremných subjektov sa autorka zameriava na analogickú využiteľnosť poznatkov budovania CI u nefiremných subjektov. Špecifické faktory pôsobiace na tvorbu CI nefiremných subjektov. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01018-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1