Number of the records: 1  

Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu

  1. Title Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu
    Author infoMichal Kraus
    Author Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 130-134. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * etika * kódexy etické * práca s verejnosťou * Slovensko
    AnnotationKódexy marketingovej komunikácie a ich princípy. Európska asociácia komunikačných agentúr. Samoregulačný orgán v oblasti marketingovej komunikácie v SR - Rada pre reklamu. Arbitrážna komisia zriadená za účelom posudzovania súladu reklám s etickým kódexom. Etika v PR - práci s verejnosťou.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01168-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.