Number of the records: 1
Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky
Title Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky Translation Guerilla marketing - the new form of marketing communication - the strategy of achieving of competitive advantage for small and medium entreprises Author info Martina Štofaniková Author Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. S.. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * guerilla marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * pojmy * technológie informačné * technológie komunikačné * výhody konkurenčné * marketing Annotation Podstata guerilla marketingu. Jeho princípy a zásady. Nový spôsob získania a udržania konkurenčnej výhody a prezentácia najčastejších, ale v mnohých odvetviach malých a stredných podnikov nie stále dostatočne využívaných guerilla techník. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01369-096, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1