Number of the records: 1  

Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky

  1. Title Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky
    TranslationGuerilla marketing - the new form of marketing communication - the strategy of achieving of competitive advantage for small and medium entreprises
    Author infoMartina Štofaniková
    Author Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. S.. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * guerilla marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * pojmy * technológie informačné * technológie komunikačné * výhody konkurenčné * marketing
    AnnotationPodstata guerilla marketingu. Jeho princípy a zásady. Nový spôsob získania a udržania konkurenčnej výhody a prezentácia najčastejších, ale v mnohých odvetviach malých a stredných podnikov nie stále dostatočne využívaných guerilla techník.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01369-096, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.