Number of the records: 1  

Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb

  1. Title Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 260-265. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * služby * manažment * zákazníci * hodnota
    AnnotationManažment zdravotníckych služieb na Slovensku a v ostatných krajinách. Metódy zvyšovania hodnoty pre zákazníka - pacienta. Rámcový postup zvyšovania hodnoty pre zákazníka v zdravotníckych zariadeniach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01229-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.