Number of the records: 1
Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom
Title Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom Translation Trade theories implication in process of value creation afforded to the customers Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 9-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords teória obchodu * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi * úroveň životná * spotreba osobná Annotation Analýza vybraných teórií obchodu a ich význam vo vymedzení tvorby hodnoty poskytovanej zákazníkom. Členenie teórií obchodu. Dopad poskytovanej hodnoty zákazníkom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01496-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1