Number of the records: 1  

Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing

  1. Title Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing
    TranslationImidž ženy v reklame v kontexte vzťahového marketingu
    Author infoTeresa Piecuch
    Author Piecuch Teresa
    Source document Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 125-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * imidž * marketing * reklama * ženy
    AnnotationDôležitosť výberu vhodného typu osoby pre reklamu. Žena v reklame. Tradičný a moderný prístup úlohy ženy v reklame. Žena ako príjemca reklamy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.