Number of the records: 1
Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu
SYS 0105101 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128083714.5 100 $a 20091027d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu $f Martin Čihovský 330 $a Marketingová komunikácia ako kultúrne najviac podmienený nástroj medzinárodného marketingového mixu. Komunikačný systém - jeho zložky. Reklama v marketingovej komunikácii. Hlavné faktory úspešnosti reklamy. Reklamné kampane. Televízna, rozhlasová a tlačová reklama. On-line reklama. Reklamné štýly vybraných krajín Európskej únie podľa Hofstedeho kultúrnych dimenzií (Veľká Británia a Írsko, Nemecko a Rakúsko, Taliansko, Francúzsko, Holandsko a Dánsko, Švédsko, SR, ČR a Poľsko). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104925 $1 010 $a 978-80-225-2839-9 $1 200 1 $a Obchod a marketing 2009 $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Bratislava, september 2009 $f zborník zostavili: Mária Hasprová, Štefan Žák $v S. 13-21 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 164 s. 541 1-
$a Advertising and advertising`s styles in European marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0010221 $a Čihovský $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091027 $g AACR2
Number of the records: 1