Number of the records: 1
Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
Title Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 98-107. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords správanie spotrebiteľa * racionalita * marketing služieb * psychológia predaja * zariadenia stravovacie Annotation Životný štandard Slovákov a výdavky na stravovanie. Využitie intuície a kreativity v koncepcii tvorby nového produktu a rozvoj ponuky vedie k interakcii zákazník-produkt. Experimentovanie v oblasti ponuky znižuje riziko obchodnej činnosti. Senzorický marketing vychádza zo základných zmyslov emócií jedinca a vplyvu na tvorbu zážitku zákazníka. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01532-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1