Number of the records: 1
Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou
Title Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou Author info Tatiana Soroková Author Soroková Tatiana Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 4, č. 10 (2009), s. 19-30. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2009. ISSN 1337-0510 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords psychológia * podnikanie * etika * kampane reklamné * reklama Annotation Vplyv reklamy na ľudské vedomie. Excentrická, nevkusná, nonetická reklama. Podceňovanie recipienta. Reklama a obrovské finančné sumy. Tvorba nových typov reklamy. Účinnosť reklamy. Podpora a formy podpory predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 8-10
article
Number of the records: 1