Number of the records: 1
Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch
Title Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch Author info Lucia Michalková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * inzercia * katalógy * pošta elektronická * prieskum informačný * Česko Annotation Charakteristika priameho marketingu ako preferovanej formy marketingovej komunikácie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, koľko českých spoločností využíva v komunikácii so svojimi zákazníkmi priamy marketing, ktoré formy priameho marketingu využívajú, ktoré využívajú najčastejšie a ktoré považujú za najúčinnejšie. Dotazníkového prieskumu sa zúčastnilo 72 českých spoločností. Prieskum sa uskutočnil v priebehu mesiacov november 2008 až marec 2009. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1