Number of the records: 1
Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku
Title Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí Author info kolektív Another authors Šimo Dušan (Recenzent) Hölcz Róbert (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 92 s. ISBN 978-80-225-2870-2 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords zákazníci * značky výrobkov * médiá * maloobchod * spotrebitelia Database BOOKS Copy count 2, currently available 1, at library only 1 References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 840334, 840335 No. of Archival Copy E10 00104-001, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 840334 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 840335 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1