Number of the records: 1
Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
Title Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov Translation Meaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises Author info Stanislava Deáková Author Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Note VEGA 1/0330/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * marketing strategický * podnik malý * podnik stredný * nástroje marketingové * konkurencia trhová Annotation Konkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00147-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1