- Nástroje marketingovej komunikácie
Number of the records: 1  

Nástroje marketingovej komunikácie

  1. SYS0110061
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072219.1
    100
      
    $a 20100205d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nástroje marketingovej komunikácie $g Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ]
    330
      
    $a Persuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89241-33-0 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod $d Marketing and trade 2009 $e vedecký zborník $v S. 64-67 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004151 $a persuázia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018552 $a Gažová Adamková $b Hana $f 1969- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100205 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.