Number of the records: 1
Nástroje marketingovej komunikácie
SYS 0110061 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072219.1 100 $a 20100205d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje marketingovej komunikácie $g Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ] 330 $a Persuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89241-33-0 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod $d Marketing and trade 2009 $e vedecký zborník $v S. 64-67 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004151 $a persuázia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0018552 $a Gažová Adamková $b Hana $f 1969- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100205 $g AACR2
Number of the records: 1