Number of the records: 1  
Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
- Title - Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia - Parallel title - Vision as a product of daring managers in a creative business environment - Author info - Ivana Hudáková - Author - Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM - Source document - Firma a konkurenční prostředí 2010 : [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno]. S. 196-203. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2010. ISBN 978-80-7375-385-6 - Document kind - schedule of articles from year books - Language - Slovak - Country of Edition - Czech Republic - systematics - 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita - Keywords - vízie * manažéri * prostredie podnikateľské * podnik - Annotation - Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia. - Public work category - Reports at international scientific conferences - Database - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - References - (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - (1) - BOOKS - No. of Archival Copy - E10 00491-001, kópia plného textu 
  - article 
Number of the records: 1