Number of the records: 1
Imidž maloobchodnej spoločnosti
Title Imidž maloobchodnej spoločnosti Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 47-51. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords spoločnosti obchodné * imidž * kultúra podniková * maloobchod Annotation Prečo sa zaoberať imidžom? Vymedzenie podstaty firemného imidžu - fenoménu, ktorý je v dnešnej dobe často spomínaný, ale v hospodárskej praxi nedostatočne využívaný, ak nie až opomínaný, identifikovanie a charakterizovanie jeho atribútov a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú a determinujú, platné vo všeobecnosti u všetkých podnikateľských subjektov. Zdôraznenie vplyvu vybraných atribútov na tvorbu imidžu maloobchodnej spoločnosti. Konečným zámerom výskumu by malo byť navrhnutie súboru opatrení na zlepšenie verejnosťou vnímaného imidžu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-028, originál dokumentu
article
Number of the records: 1