Number of the records: 1  

Imidž maloobchodnej spoločnosti

  1. Title Imidž maloobchodnej spoločnosti
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 47-51. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords spoločnosti obchodné * imidž * kultúra podniková * maloobchod
    AnnotationPrečo sa zaoberať imidžom? Vymedzenie podstaty firemného imidžu - fenoménu, ktorý je v dnešnej dobe často spomínaný, ale v hospodárskej praxi nedostatočne využívaný, ak nie až opomínaný, identifikovanie a charakterizovanie jeho atribútov a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú a determinujú, platné vo všeobecnosti u všetkých podnikateľských subjektov. Zdôraznenie vplyvu vybraných atribútov na tvorbu imidžu maloobchodnej spoločnosti. Konečným zámerom výskumu by malo byť navrhnutie súboru opatrení na zlepšenie verejnosťou vnímaného imidžu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-028, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.