Number of the records: 1
Prieskum ako kompas reklamnej kampane
Title Prieskum ako kompas reklamnej kampane Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2010), s. 42-43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords prieskum informačný * nástroje marketingové * stratégia obchodná * kampane reklamné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * väzba spätná Annotation Prieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-6
article
Number of the records: 1