Number of the records: 1  

Správa zo záverečnej oponentúry interného grantového projektu č. 23/2009

  1. SYS0114509
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072257.7
    100
      
    $a 20100604d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Správa zo záverečnej oponentúry interného grantového projektu č. 23/2009 $d Socio-economic sciences and humanities : social platform on research for families and family policies $e sociálno-patologické javy v živote súčasnej rodiny $f Vedúci projektu: Viera Labudová
    210
      
    $a Bratislava $d 2009
    301
      
    $a VEGA 1/4586/07
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001100 $a analýza sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006945 $a nerovnosť sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001471 $a chudoba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002959 $a kriminalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001668 $a deti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství
    610
    1-
    $a AIDS
    610
    1-
    $a HIV
    675
      
    $a 304 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000029 $x Spoločenské problémy všeobecne. Sociálna politika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066988 $a Labudová $b Viera $f 1958- $p EUBFHIKSA $9 60 $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048686 $a Rublíková $b Eva $p EUBFHIKSA $9 10 $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003446 $a Sušienková $b Katarína $f 1967- $p EUBFHIKSA $9 10 $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034662 $a Ngujen Dinh $b He $4 070 $4 677 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0031922 $a Dubovská $b Milina $4 070 $4 677 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0031923 $a Mihalíková $b Martina $4 070 $4 677 $9 5
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100604 $g AACR2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.