Number of the records: 1  

Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy

  1. Title Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy
    Author infoAdela Klepáková
    Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document IMEA 2010 : the 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010. S. [1-12]. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-254-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Keywords spokojnosť zákazníkov * výkony podnikové * meranie * metóda BSC
    AnnotationAutorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00752-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.