Number of the records: 1
Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách
Title Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách Author info Martina Ferencová, Jaroslava Gburová Author Ferencová Martina Co-authors Gburová Jaroslava Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 118-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hypotézy * prieskum štatistický Annotation Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1