Number of the records: 1  

Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch

  1. Title Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch
    TranslationStrategies of operations of trade companies on foreign markets
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 91-99. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * podnik obchodný * obchod medzinárodný * modely ekonomické * koncentrácia * internacionalizácia
    AnnotationHlavné teórie stratégií internacionalizácie obchodných podnikov. Medzinárodné obchodné modely. Obchodný koncept medzinárodne úspešných podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00920-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.