Number of the records: 1
Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch
Title Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch Translation Strategies of operations of trade companies on foreign markets Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 91-99. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * podnik obchodný * obchod medzinárodný * modely ekonomické * koncentrácia * internacionalizácia Annotation Hlavné teórie stratégií internacionalizácie obchodných podnikov. Medzinárodné obchodné modely. Obchodný koncept medzinárodne úspešných podnikov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00920-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1