Number of the records: 1
Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie
Title Marketingová komunikácia ako súčasť podnikovej stratégie Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document (KO)MÉDIA : sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009. S. [1-5]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-903-7 Note VEGA 1/4591/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * stratégia podniková * stratégia podnikateľská * kríza hospodárska Annotation Marketingová komunikácia je dôležitým pilierom každej podnikovej a podnikateľskej stratégie. V období globálnej hospodárskej krízy jej význam stúpa. Typy a odlišnosti marketingovej komunikácie podnikových a podnikateľských subjektov. Klasifikácia marketingovej komunikácie v nadväznosti na typ stratégie, ktorú jednotlivé podniky a podnikateľské subjekty v súčasnosti v záujme svojho prežitia, udržania si pozície na globálnych trhoch a zvýšenia svojej konkurencieschopnosti uplatňujú. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - ARTICLES No. of Archival Copy E10 01012-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1