Number of the records: 1
Proces tvorby hodnoty pre zákazníka
SYS 0119909 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072335.3 100 $a 20101020d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Proces tvorby hodnoty pre zákazníka $d Value creation process for the customer $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Podstata hodnoty. Úloha jadra produktu a rozšíreného produktu v tvorbe pridanej hodnoty. Úloha vzťahov v tvorbe hodnoty pre zákazníka. Úloha značky. Prísľub hodnoty zákazníkovi. Proces poskytnutia hodnoty zákazníkovi. Posudzovanie hodnoty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0119228 $1 010 $a 978-80-225-3037-8 $1 200 1 $a Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi $e vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave $f kolektív autorov $g zostavil Peter Drábik $v S. 49-54 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101020 $g AACR2
Number of the records: 1