Number of the records: 1
Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Title Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku Parallel title The Research outputs of the value relations and the market activities diagnosing in the enterprise Author info Štefan Majtán Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 124-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Note VEGA 1/4579/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing manažment * komunikácia marketingová * riadenie podnikové * stratégia marketingová * diagnostika podniková * procesy podnikové * benchmarking * outsourcing * zodpovednosť spoločenská * výskum Annotation Skúmané okruhy a sumarizácia výsledkov riešenia výskumného projektu podnikovohospodárskej katedry Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Diagnostikovanie spoločensky zodpovedného správania sa firiem v oblasti marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01450-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 289.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1