Number of the records: 1  

Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku

  1. Title Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    Parallel titleThe Research outputs of the value relations and the market activities diagnosing in the enterprise
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 124-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    NoteVEGA 1/4579/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing manažment * komunikácia marketingová * riadenie podnikové * stratégia marketingová * diagnostika podniková * procesy podnikové * benchmarking * outsourcing * zodpovednosť spoločenská * výskum
    AnnotationSkúmané okruhy a sumarizácia výsledkov riešenia výskumného projektu podnikovohospodárskej katedry Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Diagnostikovanie spoločensky zodpovedného správania sa firiem v oblasti marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01450-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF289.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.