Number of the records: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega
Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi v programe Omega Parallel title Customer relationship management in the programm Omega Author info Veronika Bodzsárová Author Bodzsárová Veronika EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-9. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * konkurencieschopnosť * zisk Annotation Generovanie zisku a získavanie čo najväčšieho počtu zákazníkov je cieľom každého podniku. Systém CRM pri zabezpečovaní lepších vzťahov so zákazníkmi. Fázy CRM a jednotlivé časti obchodného cyklu. Voľba optimálneho CRM informačného systému. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00284-106, originál dokumentu
article
Number of the records: 1