Number of the records: 1  

Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu

  1. Title Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 107-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords inovácia výrobkov * modely ekonomicko-matematické * výrobky nové * trhy * konkurencieschopnosť * marketing manažment
    AnnotationAutorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00196-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.