Number of the records: 1
Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi
Title Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi Author info Alexander Rozin Author Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 439-441. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia marketingová * reklama * médiá * veľtrhy * výstavy Annotation Komunikácia cez médiá je oveľa menej efektívna ako priama komunikácia so zákazníkom, pretože médiá nedokážu komplexne informovať o produkte. Dokážu produkt iba predstaviť, že existuje, no podať o ňom len minimum najzákladnejších informácií. Pri zovšeobecnení do indexu efektivita – cena, majú veľtrhy a výstavy podstatne vyšší index ako reklama v médiách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-055, originál dokumentu
article
Number of the records: 1