Number of the records: 1
Marketing a jeho uplatnenie vo vzdelávacích inštitúciách
Title Marketing a jeho uplatnenie vo vzdelávacích inštitúciách Parallel title Marketing and Its Application in Educational Institutions Author info Marta Matulčíková Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Andragogická revue : česko-slovenský vědecký časopis zaměřený na teorii vzdělávání dospělých, rozvoj lidských zdrojů a andragogiku. Roč. 2, č. 1 (2010), s. 20-33. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. ISSN 1804-1698 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzdelávanie * inštitúcia * produkty * marketing diferencovaný Annotation Hlavné výhody používania marketingových aktivít vo vzdelávacích inštitúciách. Vzdelávací marketing - permanentná reakcia na permanentné zmeny. Trhová orientácia vzdelávacích inštitúcií. Filozofia marketingového úsilia vzdelávacej inštitúcie. Externé a interné vplyvy a životný cyklus vzdelávacieho programu. Prístupy k príprave vzdelávacej služby. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00488-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1