Number of the records: 1
Efektívnejšia direct mailová kampaň
Title Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č.Marec (2011), s. 68. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * propagácia priama * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * prezentácia * mailing Annotation Schopnosť podnikateľov obzerať sa po nových možnostiach marketingovej komunikácie. Individuálne potreby klientov a listový alebo e-mailový direct marketing. Kvalitná webstránka a ponúkané produkty. Bonus spojený so službou. Oslovenie a získavanie klientov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2011: Január 2011-December/Január 2012
article
Number of the records: 1