Number of the records: 1
Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť
Title Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť Translation The Icon of Women in Advertising - Past versus Present Author info Jana Nimrichterová Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Žena a muž v marketingové komunikaci. S. 115-120. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords ženy * reklama Annotation Historické súvislosti ovplyvňujúce symbol ženy v reklame. Obraz ženy v reklame je najčastejšie prezentovaný symbolom materskej lásky, istoty, zodpovednosti, elegancie, úspechu, zvodnosti či náznakov erotiky. Zvyčajne má žena v reklame spĺňať čo najprísnejšie predstavy mužov o postavení ženy v spoločnosti. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01530-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1