Number of the records: 1
Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania
Title Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 55-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podpora predaja * politika spotrebiteľská * správanie spotrebiteľa Annotation Stratégia spoločností a znalosti o vzťahoch so zákazníkmi. Tri typy zákazníckych stratégií. Získavanie a udržiavanie zákazníkov. Implemantácia zákazníckych programov a selekcia zákazníkov. Trhové ciele podniku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00710-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1