Number of the records: 1  

Tvorba marketingovej stratégie produktu Elséve

  1. Title Tvorba marketingovej stratégie produktu Elséve : diplomová práca
    Author infoPetra Šišková, školiteľ: Štefan Majtán
    Author Šišková Petra
    Another authors Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2011. - 81 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number854864

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.