Number of the records: 1
Outsourcing v oblasti marketingu
Title Outsourcing v oblasti marketingu Parallel title Outsourcing in marketing Author info Pavol Serina Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 443-447. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords marketing manažment * rozhodovanie manažérske * riadenie podnikové * stratégia podnikateľská * nástroje riadenia * metódy organizácie * metódy riadenia * outsourcing * marketing * trh Annotation Outsourcing ako prirodzený proces spôsobu podnikania a riadenia. Prevzatie komplexnej zodpovednosti za ucelenú časť aktivít klienta. Riadenie podporných procesov a riadenie zmluvných vzťahov. Oblasti využitia a výhody outsourcingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00752-040, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 233.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1