Number of the records: 1
Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch
Title Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch Author info Markus Reheis Author Reheis Markus Source document Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 39-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * kvalita výrobkov * trh tovarový * Čína Annotation Pojem značka. Sila značky predstavuje pre podniky významný faktor. Aj pri vstupe na nové trhy ako napríklad čínsky trh, stavajú podniky na značke ako faktore úspechu. Čím vyššiu váhu pripisujú podniky svojej značke ako faktoru úspechu v Číne, tým väčší význam pripisujú aj ochrane práv svojej značky. Database ARTICLES References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1