Number of the records: 1  

Hospodárska kríza a marketing

  1. Title Hospodárska kríza a marketing
    Author infoJozef Matúš
    Author Matúš Jozef
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 5, č. 1 (2011), s. 28-30. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2011. ISSN 1337-0839
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * segmentácia trhu * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza hospodárska
    AnnotationMarketing a riešenie nových úloh v čase krízy. Makroekonomické problémy. Klesajúca kúpna sila obyvateľstva, zmena dopytu ako aj kapacita trhu. Krízová komunikácia a program pripravenosti na jednotlivé situácie vo vnútri podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.