Number of the records: 1
Hospodárska kríza a marketing
Title Hospodárska kríza a marketing Author info Jozef Matúš Author Matúš Jozef Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 5, č. 1 (2011), s. 28-30. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2011. ISSN 1337-0839 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * segmentácia trhu * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza hospodárska Annotation Marketing a riešenie nových úloh v čase krízy. Makroekonomické problémy. Klesajúca kúpna sila obyvateľstva, zmena dopytu ako aj kapacita trhu. Krízová komunikácia a program pripravenosti na jednotlivé situácie vo vnútri podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-2
article
Number of the records: 1