Number of the records: 1
Mobile marketing
Title Mobile marketing Author info Dominika Hovančáková Author Hovančáková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 211-225. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * reklama * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Definície mobilného marketingu. Situačný potenciál ako faktor úspech mobilného marketingu. Integrovaný situačne-orientovaný manažment vzťahov so zákazníkmi. Výhody, vlastnosti a formy mobilného marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-017, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1