Number of the records: 1
Vybrané aspekty marketingu knižníc
Title Vybrané aspekty marketingu knižníc Translation Selected aspects of marketing of librares Author info Miroslava Loydlová, Júlia Lipianska Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 264-273. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * knižnice * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Annotation Východiská marketingu knižníc. Marketingový mix v knižniciach. Internetová komunikácia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-007, A - originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1