Number of the records: 1
Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti
SYS 0143584 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072556.9 100 $a 20111114d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Spokojnosť zákazníkov vo vybranej spoločnosti $f Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová 330 $a Pojem spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Prieskum spokojnisti zákazníkov v STK Košice. Vyhodnotenie výsledkov dotazníkového šetrenia. Návrhy na riešenie problémových oblastí. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8084-766-1 $1 200 1 $a Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie $e zborník príspevkov z III. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 19.a 20. apríla 2011, Ružomberok $v S. 325-334 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $f 1963- $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0044003 $a Vistánová $b Anna $p EUBPHFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111114 $g AACR2
Number of the records: 1