Number of the records: 1
Trendy vývoja v marketingovej komunikácii
Title Trendy vývoja v marketingovej komunikácii Parallel title Development trends in marketing communication Author info Štefan Majtán, Viera Frianová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Frianová Viera Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 51-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový Annotation Všeobecná teória marketingovej komunikácie a jej vývoj. Stratégia marketingovej komunikácie, dôraz na účinnosť a efektívnosť. Nové trendy vo vývoji marketingovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1