Number of the records: 1
Vplyv ekológie na firemné stratégie
Title Vplyv ekológie na firemné stratégie Parallel title Impact on corporate strategy ecology Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing environmentálny * výhody konkurenčné * ekológia Annotation Trhové prostredie a rozvojové trendy. Zmeny v štruktúre obyvateľstva pôsobením ekologických vplyvov a dosiahnutou úrovňou vedecko- technického rozvoja. Vývoj svetovej politiky a ekonomiky. Ekológia vo firemných stratégiách. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 114.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1