Number of the records: 1
Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente
Title Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente Parallel title The Modern approaches in marketing management Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * komunikácia manažérska * plánovanie * riadenie * kontroling Annotation Marketingový manažment predstavuje manažérsky prístup založený na analýze marketingového prostredia, ktorý vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontrolu všetkých marketingových rozhodnutí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-021, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 169.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1