Number of the records: 1
Modely presviedčania
Title Modely presviedčania Parallel title Persuasion models Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords komunikácia manažérska * komunikácia interpersonálna * komunikácia verbálna * psychológia riadenia * persuázia * prejavy * postoje * zručnosti Annotation Dôležitosť komunikácie vo všetkých jej fázach a nedorozumenia v komunikácii. Rôzne situácie a procesy v závislosti od spôsobu spracovania správy. Modely presviedčania. Zmena (alebo jej utvrdenie) a charakter postoja. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-069, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 91 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1