Number of the records: 1
Teenageři
SYS 0146302 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315071904.6 100 $a 20120112a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Teenageři 330 $a Agentúra PHD zisťovala, aké je mediálne správanie teenagerov. Charakteristika teenagerov. Vzťah tejto cieľovej skupiny k televízii, rozhlasu, kinu, novinám, internetu. Účasť na Facebooku. Obľúbené značky. Reklama a nakupovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 44-45 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120112 $g AACR2
Number of the records: 1