Number of the records: 1
Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu
Title Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 107-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords internacionalizácia * internacionalizácia ekonomiky * obchod * podnikanie obchodné Annotation Internacionalizácia a postupná globalizácia obchodných podnikov je súčasťou celosvetovo sa formujúcej globálnej ekonomiky. Internacionalizačné a koncentračné tendencie sú základom moderných stratégií rozvoja, trhovej expanzie a prispôsobenia sa novým požiadavkám konkurenčného boja. Prístupy vybraných teoretických škôl k problematike internacionalizácie obchodu a identifikácia najvýznamnejších spoločností v oblasti obchodného podnikania a internacionalizácie činnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1